Vinterbilder av campus januar 2024

Velkommen til digital åpen dag 7. mars, kl. 19-21

Vi anbefaler alle å bruke PC for å følge universitetene sine presentasjoner på Zoom Webinar. Du behøver ikke å laste ned Zoom, men kan se webinaret på nettleser (browser). Har du problemer med å komme inn på et Webinar, prøv å refresh nettsiden og deretter klikk inn på webinaret på nytt.

• Program
  • 19:00 - 19:30 Live presentasjon av NMBUs studier og studieliv
  • 19:30 - 21: 00 Live webinarrom med studentambassadører - still spørsmål i chat, Q&A eller be om en telefon eller videosamtale

Digital åpen dag begynner med en introduksjon av studier og studieliv på NMBU. Sendingen er direkte og du kan stille spørsmål via Q&A.

Fra 19:30-21:00 stiller NMBU med studentambassadører fra alle fakulteter på egne Zoom webinar. Studentambassadørene er der live og de kan kontaktes via Chat og Q&A. Dersom man har mange spørsmål anbefaler vi at dere tar en samtale, enten på telefon eller via en videosamtale. Send inn en forespørsel via Chat eller Q&A så tar de kontakt!

Har du lyst til å se mer av NMBU har vi lagt ved en omvisningsfilm samt noen andre ressurser nedenfor.

19:00 - 19:30 Live presentasjon av NMBUs studier og studieliv

Bli med på zoom-sendingen her

19:30 - 21:00 Live webinar-rom med studentambassadører

Still dine spørsmål i chat, i webinarets Q&A, eller be om en telefon eller videosamtale. Trykk på fakultetet du ønsker å høre mer om.

Fakultet for landskap og samfunn

Fakultet for kjemi, bioteknologi og matvitenskap

Fakultet for miljøvitenskap og naturforvaltning

Fakultet for realfag og teknologi

Fakultet for biovitenskap

Handelshøyskolen

Veterinærhøgskolen

Mer informasjon om NMBUs fakulteter finner du her

Fra 19:30 Vilde viser deg NMBU

Siden du ikke har anledning til å komme til Campus tar vi deg med på en rundtur!