Har du lyst til å bli øvingslærer?

Av Studieveileder Handelshøyskolen

Bilder tatt i forbindelse med rekrutterings materiell for
Handelshøyskolen.
Tillatelser til bruk er innhentet fra studentene avbildet.
For nærmere info kontakt:

Emma Susanna Hidas
 emma.susanna.hidas@nmbu.no

Ved Handelshøyskolen er det ledige stillinger som øvingslærere våren 2024. Søknadsfristen er ASAP.

ECN210 Mikroøkonomi II - Konsument, produsent, marked og velferd
Handelshøyskolen ser etter en øvingslærer til å ta ansvar for ukentlige øvingstimer og gi tilbakemelding på øvingsoppgavene i vårparallellen. Forventet arbeidstid: 8-10 timer per uke.  Hvis du liker mikroøkonomi, og har gode karakterer i ECN210 (eller tilsvarende kurs) eller mikroøkonomi på høyere nivå, kan du søke på denne øvingslærerstillingen.

Søknad sendes til mette.wik@nmbu.no. I søknaden din må du enten legge ved karakterutskrift, eller gi oss tillatelse til å sjekke karakterene dine i FS.

ECN280 Energy Economics
The School of Economics and Business needs two teaching assistants to lead exercise sessions once a week, guiding students with exercises. Further, reviewing compulsory exercises (three submissions in total). Suggested answers for the exercises are available.

Requirement: Have taken the course before (or similar course) with grade A or B.

Short application should be sent to knut.einar.rosendahl@nmbu.no.

ECN222 Makroøkonomi II - Modeller og politikk
Handelshøyskolen ser etter 1-2 øvingslærere.  Forventet arbeidstid: 2 timer øving annenhver uke. Aktuelle kandidater: studenter som har tidligere tatt ECN222 eller tilsvarende, er interesserte i makroøkonomi og er flinke til å forklare.

Søknad sendes til joachim.thogersen@usn.no. I søknaden din må du enten legge ved karakterutskrift, eller gi oss tillatelse til å sjekke karakterene dine i FS.

ECN301 Econometric Methods

There is an opening for one or two teaching assistants in the spring term. The teaching assisants will be responsible for the computer lab sessions. There is one lab session twice each week. Expected workload is 4-10 hours a week. If you like econometrics and programming in Python this is a good opportunity for you. You should have a good grade in ECN301 (or a similar course), passed BUS350 and experience with Python (including Pandas, MatPlotLib and StatsModels).

Short application should be sent to olvar.bergland@nmbu.no.