Jenter på laboratoriet

velkommen som ny student!

Master i nukleær- og miljøvitenskap

Gratulerer med tilbud om studieplass på masterstudiet i nukleær- og miljøvitenskap ved Fakultet for miljøvitenskap og naturforvaltning (MINA).

På masterprogrammet i nukleær- og miljøvitenskap møtes studenter med ulik fagbakgrunn innen flere fagfelt. Dette bidrar til et variert og godt studentmiljø. Masterprogrammet byr  på valgfrihet, og hver og en av dere kommer til å sette opp en egen utdanningsplan i samarbeid med studieveileder. Slik vil vi sikre at du får den faglige sammensetningen på ditt studium som du ønsker, og samtidig tilfredsstiller kravene for tildeling av mastergraden.

Vi ved MINA vil gjerne gjøre vårt for å bidra til at denne første, spennende tiden på NMBU oppleves som både hyggelig og informativ.

NB! Det er obligatorisk oppmøte 12. august. Er du forhindret fra å møte, må du si ifra til studierådgiverne (studieveileder-mina@nmbu.no).

• For å gjøre deg kjent med fakultetet arrangerer MINA en velkomstsamling for alle våre nye masterstudenter.

Dato: 12. august

Tid: 12:15-15:30

Sted: S122, Sørhellinga (Link til Mazemap)

TidTema (med forbehold om eventuelle endringer)
    12:15Velkommen til M-RAMI og motivasjonsforedrag v/Deborah Oughton.

Studierådgiver Marte Lise Lægreid kommer innom og presenterer seg kort.
    Livet som masterstudent ved MINA
    13:15Pause
    13:30Ingeborg Mork-Knutsen, Direktoratet for Strålevern og Atomsikkerhet
    14:00Norsk Nukleær Dekommisjonering
    14:30Mat og sosialt i Geologihagen
  • Dersom du ikke finner svar på det du lurer på, kan du gjerne kontakte MINAs studieveileder Marte Lise Lægreid.

Marte Lise Lægreid

Studieveileder

Vi ønsker deg med dette velkommen til minnerike år som student ved NMBU! Det skal ikke mangle på faglige utfordringer eller sosiale utfoldelsesmuligheter.