Avløpskonferansen 2025 - små avløp, store utfordringer

Elveutløp som renner forbi et båthus

NIBIO – Norsk institutt for bioøkonomi, NMBU – Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
og Norsk Vann arrangerer Avløpskonferansen 2025 – små avløp, store utfordringer på Campus Ås.

Påmeldingsfrist

Ikke avklart

Dato

21. og 22. mai 2025

Ikke avklart

Om konferansen

Vårt mål er at Avløpskonferansen på Ås skal være en møteplass for de ulike aktører som jobber med vann- og avløpsløsninger i spredt bebyggelse. Vi jobber for at konferansen i mai 2025 skal bli interessant rent faglig, men også at det skal bli en hyggelig sosial møteplass for de ulike aktører i bransjen.

Mye bra arbeid er gjort de senere årene når det gjelder opprydding i avløpssituasjonen i spredt bebyggelse, men det er fortsatt mange utfordringer å ta tak i. Vi håper vi i løpet av konferansen får satt søkelys på de utfordringer som er, samtidig som vi får frem gode erfaringer som er gjort fra de ulike aktører.

Program for konferansen i 2025 er ennå ikke fastsatt. Har du innspill til temaer du mener er aktuelle eller spesielt interessante, gi oss tilbakemelding i «Meld din interesse» skjemaet, så tar vi det med oss i det videre arbeidet.

Program legges ut så snart det er klart.

Kontaktpersoner:

Guro Hensel