Veterinærer søkes til tilkallingsvikariater ved Dyresykehuset – smådyr

Av Camilla Wiik Gjerdrum

Bildet viser en valp som blir holdt godt om av en veterinær med stetoskop.
Jobber du ved Dyresykehuset – smådyr vil du både møte valper til vaksine, men også være en del av vårt akutt- og intensivteam.Foto: Camilla Wiik Gjerdrum

Har du lyst til å bli en del av det sterke faglige teamet ved Dyresykehuset – smådyr ved NMBU Veterinærhøgskolen? Vi søker deg som har stor arbeidskapasitet, interesse for førstelinjepasienter, akutt- og intensivmedisin for smådyr og lyst til å jobbe vakter for å tjene ekstra.

Enhet for poliklinikk, akutt og intensiv (PAI) ved Dyresykehuset – smådyr ved Veterinærhøgskolen, NMBU, har flere tilkallingsvikariater ledige.

Blir du en del av vårt team av tilkallingsvikarer, kan vi kontakte deg ved behov, men du har også mulighet til å takke nei til vakter. Vi søker veterinærer som har lyst og mulighet til å jobbe i ferier, helger og høytider. Det kan også bli spørsmål om å jobbe ved sykefravær.

I sommer er det også muligheter for vakter.

Nyutdannede veterinærer oppfordres til å søke.

Søk og du kan bli en del av et kjempeflott team, få se mange spennende kasus og få jobbe på et av Europas mest moderne dyresykehus!

Søknadsfrist: Fortløpende

Send søknad, CV og referanser til:

Enhetsleder ved PAI, Ragnhild Skulberg: ragnhild.skulberg@nmbu.no