Nytt diplom tilgjengelig for tidligere uteksaminerte fra Veterinærhøgskolen

Av Camilla Wiik Gjerdrum

Kandidatavslutning 14. juni 2024. Dyrepleier kull '21 og veterinær kull '18 feiret at de nå er ferdigutdannet.

Siden 2021 har ikke Veterinærhøgskolen delt ut fysiske vitnemål. Nå har vi laget et diplom som deles ut til ferdige kandidater. Diplomet vil bli tilgjengelig for alumni som gikk ut i 2022 eller 2023.

Kandidatene våren 2024 fikk utdelt et diplom som symbol på det harde arbeidet som er lagt ned i å tilegne seg kunnskap til det beste for dyrevelferd og dyrehelse. Siden vitnemålspapirene ble digitale, vet vi mange har savnet et fysisk dokument som bevis for fullført utdanning. Nå har vi ved Veterinærhøgskolen endelig fått mulighet til å lage dette.

Diplomet vil bli tilgjengelig for ferdigutdannede dyrepleiere og veterinærer som gikk ut i 2022 eller 2023. For å motta diplomet, svar på dette nettskjemaet. Svaret i skjemaet blir kun lagret en kort periode.

For at vi skal kunne ta kontakt i fremtiden håper vi at du registrerer deg i NMBUs alumninettverk. Når du registrerer deg, så håper vi du kan legge inn kulltilhørighet. Da blir det enklere for oss å sortere ut informasjonen vi sender ut.

Alumninettverket er NMBUs eneste måte å lagre kontaktinformasjon til tidligere studenter på.

Har du spørsmål om diplomet, ta kontakt med kommunikasjonsrådgiver ved Veterinærhøgskolen, Camilla Wiik Gjerdrum.