Høstens arrangement på biblioteket

Av Hilde Kristin Langsholt

Burns på dialekt
Foto: Ingvil Skeie Ljones

Høstens arrangementsprogram på NMBU Universitetsbiblioteket er nå klart. Vi håper å se deg!

Vi har et variert og spennende program denne høsten. Vi har Fagprat med blant annet aktuelle temaer som nukleær energi og skatteparadis.

Det blir Pusterom hvor du kan få påfyll og en pause med ulike konserter. Man kan høre både rock, folkemusikk og studentkorps i biblioteket denne høsten.

I tillegg blir det bokprater med utgangspunkt i bøker som er nylig utgitt. Temaene som tas opp er språkhistorie, blomsterenger og menneskers forhold til dyra rundt oss.

Dersom du er interessert i etikk og forskning kan du også bli med på Forskningsetisk forum.

Følg oss i sosiale medier og på vår nettside for nyheter og mer informasjon om de ulike arrangementene.

Alle våre arrangement er gratis og åpne for alle.

Velkommen!

Høstprogrammet på Universitetsbiblioteket 2023