Bli sivilingeniør på NMBU!

Av Johanne Høie Kolås

Studenter på NMBUs studieprogram Byggeteknikk og arkitektur jobber med modeller av hytter.Foto: NMBU

Vurderer du å studere teknologi, eller å bli sivilingeniør? NMBU har det nest største tilbudet innen ingeniørstudier blant alle universitetene i Norge.

I videoen under viser Johan Linstad deg hvordan det er å studere byggeteknikk og arkitektur. Studiet kombinerer arkitektur sammen med de tekniske ingeniørfagene, og er et av våre totalt ni sivilingeniørstudier på NMBU.

– Det første faget du tar på NMBU, er et praktisk fag der du får prøve deg som den sivilingeniøren du vil bli, sier Johan.

Du har utrolig mange jobbmuligheter hvis du velger å studere teknologi eller sivilingeniørstudier. Les mer om våre studier innen teknologi og ingeniørfag her.