Brains & Breakfast = kunnskapsfrokost

Av Dagmar Bettina Ludwig

Velkommen til frokost og kunnskap på biblioteket.
Velkommen til frokost og kunnskap på biblioteket.Foto: Shutterstock, Design: UB, NMBU

Bli med på en frokost som fôrer både hjerne og mage.  Vi serverer spennende foredrag om ulike tema som kan være nyttig for deg som student eller ansatt, kaffe og enkel frokost.

Kursserien "Brains & Breakfast" er frokostmøter hvor du får nyttige tips og triks som gir deg verktøyene du trenger for å søke smart, referere rett, unngå plagiering og annet studiereltatert stoff.

Våren 2024 holdes det foredrag både på norsk og engelsk. Du må gjerne stille spørmål på norsk. Åpent og gratis for alle.

Program våren 2024:

12. mars kl. 9.15: Brains & Breakfast: Bruke AI som student – tips og triks (eng)

9. april kl. 9.15 : Brains & Breakfast: EndNote – tips og triks (eng)

7. mai kl. 9.15: Brains & Breakfast: Forbered deg til eksamen – tips og triks (no)

Innholdet er nyttige for deg som er student, forsker eller ansatt ved NMBU.

Sted: Universitetsbiblioteket i Veterinærbygningen, eller digitalt på Zoom

Fysisk deltakelse krever påmelding, se det enkelte arrangement.

Velkommen!