Eiendomsutviklingsstudent med boligsalg suksess

Eks-megleren og den tidligere eiendomsutviklingsstudenten ved ILP, William Holten solgte nye Bærum-boliger for 50 millioner i 2011. I dag brukes prosjektet som suksesscase ved undervisning i kundetilfredshet ved eiendomsmeglerstudiet på BI.

Blant de fornøyde kjøperne den gangen var advokat og førstelektor ved eiendomsstudiet på BI, Paul Henning Fjeldheim.

I dag bruker han prosjektet som suksesscase ved sin undervisning i eiendomsmeglerstudiet.

Possitiv kjøpsopplevelse
Ved å fokusere på kjøpernes "svært positive kjøpsopplevelse" i Jegeråsen, håper og tror Fjeldheim å gi interessenter/kjøpere (samt studenter) en visshet om hvordan dette burde være, og andre utviklere noe å strekke seg etter.

Kjøpers forventninger

- Det er jo ikke en selvfølge at kjøpere ser og setter pris på våre anstrengelser. Jeg tror det er først når en klarer å levere litt over kjøpers forventninger at en blir lagt merke til og kan lykkes med dette arbeidet, uttalte Holten, som er Partner og daglig leder i Jegeråsen AS, til HegnarOnline nylig.

Mer om prosjektet i Bærum