Miljørådet

Illustrasjon til Miljørådet ved NMBU
Illustrasjon til Miljørådet ved NMBUFoto: Shutterstock

For å gi fagleg grunna råd i høve utvikling og gjennomføring av universitetet sin miljøprofil vert eit råd oppnemnt. Det skal gi råd til miljøplan og miljøtiltak.

Miljørådet for 2022-2025

Medlemmar:

• Astrid T Sinnes, leder og viserektor bærekraft
  • Helen Kristine French, professor, MINA
  • Ståle Navrud, professor, HH
  • Siri H. Eriksen, professor, LANDSAM
  • Leif Daniel Houck, førsteamanuensis, instititt for bygg og miljøteknologi, REALTEK
  • Rosalie Gwen Mathie, stipendiat, institutt for lærarutdanning og utdanningsvitenskap, REALTEK
  • 2 studentrepresentantar (oppnamnas årleg av Studenttinget)
  • EIA, Urs Jeltsch, EIA (oppnamnas av eiendomsdirektør)

Medlemmane vert oppnemnde av administrasjonsdirektør.

Rådets mandat

Miljørådet skal vera eit rådgivande organ som skal gi faglege råd åt NMBU i forhold til universitetets miljøprofil og -arbeid. Dei skal òg gi råd i forhold som gjeld langsiktige, overordna utvikling og planar, men òg for meir kortsiktige, konkrete tiltak. Miljørådet rapporterer til UAL to gongar i året.

Samansetting

Miljørådet består av åtte tilsette som vert valde ut frå kompetanse og interesse for miljø i tillegg til to studentrepresentantar.

Miljøkoordinator Lena Marie Kjøbli kallar inn til møta, set saksliste og samlar råd og innspel frå rådet.

Rådet møtest etter behov 2-4 gongar i året.